Jump to content

Rogue One: A Star Wars Story


KarpetRydOFunk
 Share

Recommended Posts

  • My Little Pony

First teaser trailer. Holy shit!! If you thought The Force Awakens was good, this looks even better. I am so pumped for this.

 

Link to comment
Share on other sites

Oh my...just another little bit of pee came out,this looks like a continuous theme for the next 5 or 6 years based on the upcoming releases in the franchise :)

Link to comment
Share on other sites

  • My Little Pony

Looks good. Keep in mind, this is a standalone movie, NOT the next part of the Star Wars saga.

This is what excites me most. I've been wanting them to explore the Star Wars universe outside of the saga for... well, since I was a kid. So, to finally have a film where the Force is the central theme... yeah, like Lettard, I'm pissing myself. Also, Alan Tudyk!! Donnie Yen!!

Link to comment
Share on other sites

 

Is that actually official?? There are so many fakes these days.

Yep.

Yeah i just looked online. Very cool. I didnt realise they were doing these side stories.

 

So given the time period will there be no light sabres?? Although im guessing Darth Vader will be in it yeah??

Link to comment
Share on other sites

  • My Little Pony

 

 

Is that actually official?? There are so many fakes these days.

Yep.

Yeah i just looked online. Very cool. I didnt realise they were doing these side stories.

 

So given the time period will there be no light sabres?? Although im guessing Darth Vader will be in it yeah??

Darth Vader will exist in this time period, yes, but I don't believe he'll be in the film.

 

Also, there's a Han Solo film already in the works, too. So, yeah, they're finally gonna make use of the franchise.

Link to comment
Share on other sites

 

 

 

Is that actually official?? There are so many fakes these days.

Yep.

Yeah i just looked online. Very cool. I didnt realise they were doing these side stories.

 

So given the time period will there be no light sabres?? Although im guessing Darth Vader will be in it yeah??

Darth Vader will exist in this time period, yes, but I don't believe he'll be in the film.

 

Also, there's a Han Solo film already in the works, too. So, yeah, they're finally gonna make use of the franchise.

 

Read that there is a Boba Fett movie in the works also :) so does this stand alone movie take place before star wars(a new hope)? looks to be based on how they obtained the plans for the 1st death stars weakness? or am I wrong,my son loves the the stormtroopers(both empire & first order) these look to be from the empire era :)

Link to comment
Share on other sites

Yes this looks great and Forest Whittaker as well. AWESOME! I, like everyone else am very glad that they are finally exploring all these alt areas that we geeks have been reading about forever.

 

Splinter of the Mind's Eye anyone?

 

Splinter.jpg

 

OR...

Lost_Legacy_Cover.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • My Little Pony

 

 

 

 

Is that actually official?? There are so many fakes these days.

Yep.

Yeah i just looked online. Very cool. I didnt realise they were doing these side stories.

 

So given the time period will there be no light sabres?? Although im guessing Darth Vader will be in it yeah??

Darth Vader will exist in this time period, yes, but I don't believe he'll be in the film.

 

Also, there's a Han Solo film already in the works, too. So, yeah, they're finally gonna make use of the franchise.

Read that there is a Boba Fett movie in the works also :) so does this stand alone movie take place before star wars(a new hope)? looks to be based on how they obtained the plans for the 1st death stars weakness? or am I wrong,my son loves the the stormtroopers(both empire & first order) these look to be from the empire era :)

Yup. This takes place before A New Hope.

Link to comment
Share on other sites

  • My Little Pony

So, I was wrong. Rumours are that Darth Vader will make an appearance in this one. Don't know what you lot consider spoilers, and how many of them you can handle, so I'll just stop there.

Link to comment
Share on other sites

So, I was wrong. Rumours are that Darth Vader will make an appearance in this one. Don't know what you lot consider spoilers, and how many of them you can handle, so I'll just stop there.

Yes, for those of us who have not read any of the books, let's please keep this a "spoiler-free zone".

Link to comment
Share on other sites

  • My Little Pony

 

So, I was wrong. Rumours are that Darth Vader will make an appearance in this one. Don't know what you lot consider spoilers, and how many of them you can handle, so I'll just stop there.

Yes, for those of us who have not read any of the books, let's please keep this a "spoiler-free zone".

These aren't book-related spoilers -- I don't read; are you kidding me? -- just rumoured signings. But, yeah, I personally don't like spoilers, so I'll refrain from spoiling.

Link to comment
Share on other sites

Nerd thread. Is Spock still in this one? :lol: I am such a jock. jerk.

 

 

 

(Fixed -Dan. :lol: )

Link to comment
Share on other sites

I finally saw (and F'ing LOVED) "The Force Awakens" earlier this week.... then this trailer dropped....oh yes!! It's been a GREAT week to be an aging fanboy!

Link to comment
Share on other sites

  • My Little Pony

I finally saw (and F'ing LOVED) "The Force Awakens" earlier this week.... then this trailer dropped....oh yes!! It's been a GREAT week to be an aging fanboy!

It's gonna be a great few years.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

SHUT UP AND TAKE MY MONEY!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

  • Posts

    • I do like C&C but the whiny vocals get ti me a bit. I really have to be in the mood, but only cause of the vocals. The sci-fi concept series though, I love that.
    • Coheed and Cambria - Love Murder One. I posted this track in another thread today, but I had to post it here. I can't stop listening to it. These guys definitely lean towards the more Melodic side of Modern Rock. Great stuff!    
    • Kind of where I'm at too.  I like a few tunes here and songs are okay but alot of the songs sort of feel samey.  I think I've put 3 songs in my playlist from it.  
    • I'm with you and think it might be similar for me. I always loved H.E.A.T with Erik and was pretty much a Kenny basher as I wasn't a fan of those first 2 albums at all.  I had very low expectations and really didn't think I'd care much for new music with Kenny.  Anyways, I've slowly come around on Kenny as the singles were released and I'm enjoying the new album.  Yeah, it's not exciting me quite as much as the Gronwall albums did but Kenny sounds excellent to my ears and I'm having no issues with sound or production.  Just sounds like some good melodic hard rock to me.
    • Yeah, at the moment he's the only option for me here. A few guys I'm not really interested in and although EM was everywhere a few years ago, he definitely appears to have settled down recently. If anything, wouldn't mind seeing his name pop up a little more these days, though it's fine as is. 
    • I've been a bit let down by recent albums but the genuine anticipation I feel for new material from these guys means they must have done something right through the years. Would absolutely love it if they unexpectedly hit another homerun. 
    • Classless Act - Welcome to the Show Out of This World - Out of This World Within Temptation - The Unforgiving  The Black Sorrows - The Chosen Ones Horsehead - Onism i-TEN - Taking a Cold Look (Rock Candy remaster) Touch - Touch (Rock Candy remaster) Spys - Spys/Behind Enemy Lines (Renaissance double album reissue)  
    • Literally just added this one to the main site: https://heavyharmonies.com/cgi-bin/glamcd.cgi?BandNum=433&CDName=30 Coming In Hot&Letter=A  
    • Another greatest hits album! And even worse, live greatest hits: JACKYL : 30 Coming In Hot +3 New Tracks (2022) BY BANNED WEBSITE · PUBLISHED AUGUST 13, 2022   When many classic hard rock-related acts from their generation succumbed to trends, JACKYL has been strong & healthy for more than 3 decades. Now 2022 JACKYL are celebrating the 30th anniversary of their platinum debut album with the release of a new best-of collection titled ”30 Coming In Hot”. There has been a ‘best of’ from the band some years ago but this one is different: ”30 Coming In Hot” includes their best songs this time performed live, where they truly showcase their power, plus 3 brand new studio tracks. JACKYL earned two Guinness Book of World Records citations and the designation “The Hardest Working Band in Rock ‘N’ Roll” for performing 100 shows in 50 days as well as 21 shows in 24 hours. Yeah, JACKYL born to play live, and ”30 Coming In Hot” is really ‘hot’ indeed. Very well recorded, mixed & produced, the set is very, very good and entertaining, and you have 3 new songs to enjoy as well. Highly Recommended   01 – Another Round (New Studio Track) 02 – Get All Up in It (New Studio Track) 03 – Bad Decision (New Studio Track) 04 – Blastoff (Live) 05 – My Moonshine Kicks Your Cocaine’s Ass (Live) 06 – Encore (Live) 07 – Screwdriver (Live) 08 – Down On Me (Live) 09 – Push Comes to Shove (Live) 10 – Just Because I’m Drunk (Don’t Mean You’re Right) (Live) 11 – Secret of the Bottle (Live) 12 – I Stand Alone (Live) 13 – When Will it Rain (Live) 14 – Dirty Little Mind (Live) 15 – Redneck Punk (Live) 16 – Cut the Crap (Live) 17 – The Lumberjack (Live) Jesse James Dupree – Vocals, Guitar Jeff Worley – Guitar Chris Worley – Drums, Percussion Roman Glick – Bass   BUY www.amazon.com/Jackyl-30-Coming-Hot/dp/B0B5N9T45Y
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.