Jump to content

WOW! Gridiron is actually watchable to us foreigners!


Geoff
 Share

Recommended Posts

Okay, what's going on here? Are you US board members holding out on us? Have I missed another thread on this? (if so, how?!) But since when was this sport actually watchable for the rest of the world? :lol: I've made no secret of the fact that I'd probably even prefer to watch soccer to the NFL, but that was until I saw this. Check this out guys:

 

Lingerie_Football_League.jpg

 

lingerie-bowl-v-20070312020119559-000.jpg

 

chicago%20bliss.jpg

 

lingerie-football-league[1].jpg

 

http://community.sportsbubbler.com/blogs/g...y-near-you.aspx

 

Apparently they actually show some games on pay TV over here. Might need to rethink getting this again. ;)

Link to comment
Share on other sites

Wow, I knew the players must all be pansies with their helmets and shoulder-pads and stuff, but I didn't realise they were actually chicks...

Link to comment
Share on other sites

I watched this the other week hahah

Where?! HOW?! You don't have foxtel, do you?

 

Stayed in a friends empty house for a weekend.. they still had foxtel plugged in. We just sat there amazed by this show...more then what we saw i think we were amazed how exactly this concept was ever made into a tv show...

Link to comment
Share on other sites

How could you guys not like football?? i think yer all a bunch of bloody wankers!

Link to comment
Share on other sites

How could you guys not like football?? i think yer all a bunch of bloody wankers!

backed.... :headbanger:

Link to comment
Share on other sites

Wasn't on the "Sports Page", but: http://heavyharmonies.ipbhost.com/index.php?showtopic=23571.

 

Link in the first post was to an online article. Link in the last post goes to the LFL home. (And there have been a few posters in the "Mot. Post." thread that have had LFL games as the picture.)

Link to comment
Share on other sites

How could you guys not like football?? i think yer all a bunch of bloody wankers!

backed.... :headbanger:

Oh my friends, but we do like football. Love it, in fact (see my signature). I just prefer the kind of football without the padding and breaks in play every 20 seconds. I prefer it hard hitting and fast paced. :)

 

Wasn't on the "Sports Page", but: http://heavyharmonies.ipbhost.com/index.php?showtopic=23571.

 

Link in the first post was to an online article. Link in the last post goes to the LFL home. (And there have been a few posters in the "Mot. Post." thread that have had LFL games as the picture.)

Nice. I knew someone here had to have noticed it. :lol:

Link to comment
Share on other sites

How could you guys not like football?? i think yer all a bunch of bloody wankers!

backed.... :headbanger:

Oh my friends, but we do like football. Love it, in fact (see my signature). I just prefer the kind of football without the padding and breaks in play every 20 seconds. I prefer it hard hitting and fast paced. :)

 

Wasn't on the "Sports Page", but: http://heavyharmonies.ipbhost.com/index.php?showtopic=23571.

 

Link in the first post was to an online article. Link in the last post goes to the LFL home. (And there have been a few posters in the "Mot. Post." thread that have had LFL games as the picture.)

Nice. I knew someone here had to have noticed it. :lol:

 

Oh you mean you dont like the football with 15 min QRts, 1000page stratedgy playbooks, Defensive sets, stunts, rush, blitzs, packages, sets, coverages, cheats, and african americans? you like the kind where the most exciting thing is where they all try to break each others necks at the very first of the game?

Link to comment
Share on other sites

How could you guys not like football?? i think yer all a bunch of bloody wankers!

backed.... :headbanger:

Oh my friends, but we do like football. Love it, in fact (see my signature). I just prefer the kind of football without the padding and breaks in play every 20 seconds. I prefer it hard hitting and fast paced. :)

 

Wasn't on the "Sports Page", but: http://heavyharmonies.ipbhost.com/index.php?showtopic=23571.

 

Link in the first post was to an online article. Link in the last post goes to the LFL home. (And there have been a few posters in the "Mot. Post." thread that have had LFL games as the picture.)

Nice. I knew someone here had to have noticed it. :lol:

 

Oh you mean you dont like the football with 15 min QRts, 1000page stratedgy playbooks, Defensive sets, stunts, rush, blitzs, packages, sets, coverages, cheats, and african americans? you like the kind where the most exciting thing is where they all try to break each others necks at the very first of the game?

Yep, that's right. I don't like the slow, drawn out, whussy, over-thought 3/4 wasted time 1/4 actual sport game. And I do like the kind where they smash the f*ck out of each other from the first second and keep it up for the next 40 minutes in a fast-paced action bonanza,, only pausing for 10 minutes at half-time and then coming out to do it all again for the next 40 minutes. ;)

Link to comment
Share on other sites

Um...wow.

 

To be honest, I'm not a fan of either kind of football ("gridiron" as Geoff calls it, or the "soccer" kind) but hell, I'd watch that any day of the week. In slow motion. Over and over and over again. :lol:

Link to comment
Share on other sites

I'm still interested, from the other thread, for someone to go to the LFL site and rank the teams, in order of hotness, like I did. (If there's a disagreement, I'd just have to go back and look again to see if my rankings were proper. :wub: )

Link to comment
Share on other sites

Um...wow.

 

To be honest, I'm not a fan of either kind of football ("gridiron" as Geoff calls it, or the "soccer" kind) but hell, I'd watch that any day of the week. In slow motion. Over and over and over again. :lol:

Haha. Yeah, to be honest I call it NFL too but I felt like a tool because I'm not American. If I say NFL then I'm technically referring to the Australian Nation Football League, aren't I? Which is technically NRL - National Rugby League, but still... I thought I'd go with gridiron this time round. :lol: Any of you guys over there call it gridiron?

Link to comment
Share on other sites

Um...wow.

 

To be honest, I'm not a fan of either kind of football ("gridiron" as Geoff calls it, or the "soccer" kind) but hell, I'd watch that any day of the week. In slow motion. Over and over and over again. :lol:

Haha. Yeah, to be honest I call it NFL too but I felt like a tool because I'm not American. If I say NFL then I'm technically referring to the Australian Nation Football League, aren't I? Which is technically NRL - National Rugby League, but still... I thought I'd go with gridiron this time round. :lol: Any of you guys over there call it gridiron?

 

Nah, we just call it plain ole "football." Now, what your people call "football," my people call "Soccer."

 

I, on the other hand, call 'em both "time for a nap till baseball season starts." :lol:

Link to comment
Share on other sites

Um...wow.

 

To be honest, I'm not a fan of either kind of football ("gridiron" as Geoff calls it, or the "soccer" kind) but hell, I'd watch that any day of the week. In slow motion. Over and over and over again. :lol:

Haha. Yeah, to be honest I call it NFL too but I felt like a tool because I'm not American. If I say NFL then I'm technically referring to the Australian Nation Football League, aren't I? Which is technically NRL - National Rugby League, but still... I thought I'd go with gridiron this time round. :lol: Any of you guys over there call it gridiron?

 

Nah, we just call it plain ole "football." Now, what your people call "football," my people call "Soccer."

 

I, on the other hand, call 'em both "time for a nap till baseball season starts." :lol:

Nah, in Australia we're the same too. We call soccer soccer and we call our equivalent to NFL (which is the NRL here; Rugby League) football too.

 

Only the Brits seem to still call soccer football. :lol: Yeah, yeah, so they're technically right because it is actually the only one of these sports that features majority of foot to ball action, but they still suck. 'Cause they're British and they like soccer. ;)

Link to comment
Share on other sites

Um...wow.

 

To be honest, I'm not a fan of either kind of football ("gridiron" as Geoff calls it, or the "soccer" kind) but hell, I'd watch that any day of the week. In slow motion. Over and over and over again. :lol:

Haha. Yeah, to be honest I call it NFL too but I felt like a tool because I'm not American. If I say NFL then I'm technically referring to the Australian Nation Football League, aren't I? Which is technically NRL - National Rugby League, but still... I thought I'd go with gridiron this time round. :lol: Any of you guys over there call it gridiron?

 

Nah, we just call it plain ole "football." Now, what your people call "football," my people call "Soccer."

 

I, on the other hand, call 'em both "time for a nap till baseball season starts." :lol:

Nah, in Australia we're the same too. We call soccer soccer and we call our equivalent to NFL (which is the NRL here; Rugby League) football too.

 

Only the Brits seem to still call soccer football. :lol: Yeah, yeah, so they're technically right because it is actually the only one of these sports that features majority of foot to ball action, but they still suck. 'Cause they're British and they like soccer. ;)

 

Soccer fucking sucks! how much more aggravating can you possibly make a sport? you cant use your hands? what the fuck is that shit? I watch 10 minutes and im irrate! "FUCKING PICK IT UP ALREADY!!" Not my thing at all! and I don't know what your talking about drawn out? actually hit? dude, I don't know if you can even compare the hitting, since they are wearing helmets and pads, I believe naturally they are going to deliver hits a little bit differently, dude, you havent watched much football, you say you have, but you obviously watched a few plays, a couple of times, and decided it was boring! because your description of it, by fact is not correct! not just my opinion, outside of hockey, I don't know of a faster contact sport? Rugby is not even really kind of like it~ I mean there is physical contact on every play, and it's one half contact, and one half strategy! where rugby isnt really that strategic, it's more physical contact, so I wont even compare them! give me tennis anyday!

Link to comment
Share on other sites

Um...wow.

 

To be honest, I'm not a fan of either kind of football ("gridiron" as Geoff calls it, or the "soccer" kind) but hell, I'd watch that any day of the week. In slow motion. Over and over and over again. :lol:

Haha. Yeah, to be honest I call it NFL too but I felt like a tool because I'm not American. If I say NFL then I'm technically referring to the Australian Nation Football League, aren't I? Which is technically NRL - National Rugby League, but still... I thought I'd go with gridiron this time round. :lol: Any of you guys over there call it gridiron?

 

Nah, we just call it plain ole "football." Now, what your people call "football," my people call "Soccer."

 

I, on the other hand, call 'em both "time for a nap till baseball season starts." :lol:

Nah, in Australia we're the same too. We call soccer soccer and we call our equivalent to NFL (which is the NRL here; Rugby League) football too.

 

Only the Brits seem to still call soccer football. :lol: Yeah, yeah, so they're technically right because it is actually the only one of these sports that features majority of foot to ball action, but they still suck. 'Cause they're British and they like soccer. ;)

 

Soccer fucking sucks! how much more aggravating can you possibly make a sport? you cant use your hands? what the fuck is that shit? I watch 10 minutes and im irrate! "FUCKING PICK IT UP ALREADY!!" Not my thing at all! and I don't know what your talking about drawn out? actually hit? dude, I don't know if you can even compare the hitting, since they are wearing helmets and pads, I believe naturally they are going to deliver hits a little bit differently, dude, you havent watched much football, you say you have, but you obviously watched a few plays, a couple of times, and decided it was boring! because your description of it, by fact is not correct! not just my opinion, outside of hockey, I don't know of a faster contact sport? Rugby is not even really kind of like it~ I mean there is physical contact on every play, and it's one half contact, and one half strategy! where rugby isnt really that strategic, it's more physical contact, so I wont even compare them! give me tennis anyday!

Mate, no need to convince me how much soccer sucks. The rest of the world knows it... you just have to convince those Brits. ;)

 

You're right, though, rugby league is not kind of like NFL - rugby league is a free-flowing game with very few pauses and honestly, I have no idea how you can call the NFL a faster contact sport? Are you serious? I've seen plenty of NFL (after I finished school I was unemployed for 5 years with a lot of time to watch a lot of stuff I shouldn't have). The plays are fine (when they eventually happen) but you can't honestly sit here across the candlelit dinner table and look me in the eyes and tell me it is not slowed down do complete boredom by the breaks in play. Every single play, without fail, results in wasted time. I know you said you played rugby once, but you should watch a little more to welcome the full joy into your life.

 

As for rugby having no strategy. Mate, I think you'd find there is every bit as much strategy in rugby as there is in the NFL. I've had a tour of the mighty Eels' (see signature) training grounds where they took us through all the preparations for a match, which is probably 1/2 physical training and 1/2 strategy. And actually winning a game against an excellent opponent probably takes 3/4 strategy.

 

Seriously mate, try to download some of the matches from the Mighty Eels' finals campaign last year (last 8 or so games) and tell me these guys just fluke their wins, or that it is not ten times the speed of the NFL. Then take me out to dinner again and we'll discuss this over a prawn salad.

 

And for the record, I love tennis. Would watch it over NFL or soccer ten times over. ;)

Link to comment
Share on other sites

By the way, all you clowns that made comments about soccer - it is the most watched sport in the world. Fact. So when you guys talk about rugby or American Football or any of those other sports that no-one else outside your own countries really bother with, then remember that there isn't a single sport with the global appeal that soccer has. Australia play it, the U.S play it, every country in Europe & South America play it. As much as I respect most of the sports listed, none of them have really taken-off globally (except tennis I guess - and that's dominated by Europeans) and there are pretty good reasons for that....

Link to comment
Share on other sites

Soccer fucking sucks! how much more aggravating can you possibly make a sport? you cant use your hands? what the fuck is that shit? I watch 10 minutes and im irrate! "FUCKING PICK IT UP ALREADY!!" Not my thing at all! and I don't know what your talking about drawn out? actually hit? dude, I don't know if you can even compare the hitting, since they are wearing helmets and pads, I believe naturally they are going to deliver hits a little bit differently, dude, you havent watched much football, you say you have, but you obviously watched a few plays, a couple of times, and decided it was boring! because your description of it, by fact is not correct! not just my opinion, outside of hockey, I don't know of a faster contact sport? Rugby is not even really kind of like it~ I mean there is physical contact on every play, and it's one half contact, and one half strategy! where rugby isnt really that strategic, it's more physical contact, so I wont even compare them! give me tennis anyday!

 

Have you tried it? It takes a lot of skill. It's not easy to kick and head a ball to where you want it - that's the point. It's a far more flowing game that Gridiron or rugby as well, the stoppages are usually much shorter and less frequent.

 

For the record, for me football (i.e. soccer) is the best sport in the world, but I love Gridiron, ice hockey, tennis and cricket as well. They are just different!

 

Gridiron is a great sport, but the television coverage is poor over here so I don't get to see it very often. And I wish the Chiefs weren't so rubbish all the time!

Link to comment
Share on other sites

By the way, all you clowns that made comments about soccer - it is the most watched sport in the world. Fact. So when you guys talk about rugby or American Football or any of those other sports that no-one else outside your own countries really bother with, then remember that there isn't a single sport with the global appeal that soccer has. Australia play it, the U.S play it, every country in Europe & South America play it. As much as I respect most of the sports listed, none of them have really taken-off globally (except tennis I guess - and that's dominated by Europeans) and there are pretty good reasons for that....

And Black Eyed Peas, Pink and Eminem rule music charts all over the world.

 

Have you tried it? It takes a lot of skill. It's not easy to kick and head a ball to where you want it - that's the point. It's a far more flowing game that Gridiron or rugby as well, the stoppages are usually much shorter and less frequent.

Mate, I would give you that if you're playing soccer on a normal level. Professional soccer is getting as bad as NFL with all the penalities due to every poofter and his ass-puppet taking a dive when a foot nears a ball. The game (which admittedly is very fun to play yourself) has been completely ruined by the pussies that play the sport professionally.

Link to comment
Share on other sites

Mate, I would give you that if you're playing soccer on a normal level. Professional soccer is getting as bad as NFL with all the penalities due to every poofter and his ass-puppet taking a dive when a foot nears a ball. The game (which admittedly is very fun to play yourself) has been completely ruined by the pussies that play the sport professionally.

 

Agree wholeheartedly with that, although would like to edit it slightly thus:

"The game (which admittedly is very fun to play yourself) has been completely ruined by the pussies that play the sport professionally and earn a f*cking ridiculous amount of money for doing so."

 

Money is killing the game at grass roots level, professional football is about money and little else these days, the fans don't matter at all. Still love the game itself though.

Link to comment
Share on other sites

Mate, I would give you that if you're playing soccer on a normal level. Professional soccer is getting as bad as NFL with all the penalities due to every poofter and his ass-puppet taking a dive when a foot nears a ball. The game (which admittedly is very fun to play yourself) has been completely ruined by the pussies that play the sport professionally.

 

Agree wholeheartedly with that, although would like to edit it slightly thus:

"The game (which admittedly is very fun to play yourself) has been completely ruined by the pussies that play the sport professionally and earn a f*cking ridiculous amount of money for doing so."

 

Money is killing the game at grass roots level, professional football is about money and little else these days, the fans don't matter at all. Still love the game itself though.

 

The same is true of all sports though. The stakes involved have really spoilt the entertainment levels IMO. Seriously, I'm a big tennis fan but having to sit through that Federer/Murray match on Sunday was painful - it was dull & Murray couldn't make a game of it as he was like a deer caught-in-the-headlights.

Link to comment
Share on other sites

By the way, all you clowns that made comments about soccer - it is the most watched sport in the world. Fact. So when you guys talk about rugby or American Football or any of those other sports that no-one else outside your own countries really bother with, then remember that there isn't a single sport with the global appeal that soccer has. Australia play it, the U.S play it, every country in Europe & South America play it. As much as I respect most of the sports listed, none of them have really taken-off globally (except tennis I guess - and that's dominated by Europeans) and there are pretty good reasons for that....

 

Thats just because they havent played Rugby or Football! I cant stand any sport that your not aloud to use your hands! sorry! to aggravating, like I said,"PICK IT UP ALREADY" Christ!!!

 

And Geoff, I didnt say Rugby didnt have strategy, American Football, is 1 half strategy, where rugby is much more free flowing contact! that's what the boring part is to you, football is on offense, trying to get past 1 defense, by not just being more physical, but being smarter! get what im saying? they really are nothing alike at all! really!! nothingn alike!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

  • 2021 HH Donation Drive

    Please support Heavy Harmonies! The donations goal is the out-of-pocket expenses to run the main site and this board for calendar year 2021.



    76% of donation goal reached.
    Donate Sidebar by DevFuse
  • Posts

    • 'Hail To The Heroes' out February 11th. New song 'Primeval Desire'.    
    • Battlegod Productions. Although I ordered directly from the bands website...The band messsaged to say they were waiting for payment to clear after it was received, then messaged to say they had received payment about 2 weeks later...still waiting on it actually being sent...ah well
    • That's actually a pretty cool song. Better than his previous bands for sure. I gotta agree with Auslander, though. Something a bit off-putting about those backing vocals. Some are nice, but particularly the ones at the start of the chorus are, as I said, "off-putting."  I've had lukewarm reactions to backing vocals in the past, though, and sometimes I get past it. Hopefully this is one of those occasions?
    • I have been summoned. #1 - plods along and goes absolutely nowhere. Sorry, no cup of seme- uh, tea. #2 - certainly a bit more lively that the first one. Not bad, but it's very, very basic stuff. Okay tune. #3 - yeah, sadly just not my thing. As weak as, if not weaker than the first track.  Sorry cob, I think it's going to have to be a pass from me.  
    • Yeah, I do agree and I don't want people to get me wrong. I'm not a defund the police type or anything like that. My respect for the police is at the lowest it has been in my entire life, but I hope it is something that can be restored in time... though the longer this all goes on, the less hope I have at all for a future worth looking forward to. But that's another story.  I do have some regard for police officers "just following orders" but I've seen and heard way too much to have too much sympathy. And I agree that it is the policy makers that I despise most of all, but I'd have liked to have seen some sort of resistance from the police in all of this. It's been my biggest issue through the whole thing. In the media, government and the police force, there are so few voices (and definitely no significant voices) opposing the ridiculous nature of what has happened over the last two years and is still ongoing.  I don't understand it all, but are the police part of the government, or is there some separation there? If you're given absolutely absurd rules to enforce, I would like to see opposition to it. And as I do with everything, I think what I would do in their situation. If I was a police officer, and I had a family to feed, what would I do? Would I stand outside a grocery store and fine a couple who removed their masks as they walked out the store? Sure as all fuckery, I would not. I've been asked by several officers throughout the last couple of years to put my mask on before a fine was issued, so I'm 100%, definitely not just painting all police with the same brush. I know there's exceptions to every rule. But for any officer who's first instinct was to fine for mask breaches, or insane area restrictions or any of the entirely petty, pathetic laws we've had to endure over the last couple of years, for them I have no respect whatsoever. Even if you're put in the terrible situation they've been put in, there's still a way you can handle it, and a lot of the ways I've seen and heard it handled is not something I can respect.  Anyway, I watched a cool video today. It's as if this guy took every thought I've had on the whole pandemic and said it in proper, intelligent words. If I wasn't as dumb as a wooden post these are the words I'd be saying-  
    • With a rack like that, I'm sure she is.
    • Didn't see anything on this and 1 the new songs are real nice and 2 the Dare Force connection and Johnny's Minnesotian presence just makes it all to epic! His debut solo release Truth or Dare is out now and the 3 video tracks are really good, heck @Geoff my even like it.   I am partial to #2 atm. https://www.facebook.com/JohnnyONeilOfficial https://www.johnnyoneil.com/      
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.