Jump to content

Cinderella's Hot Dog commercial


zrock63

Recommended Posts

:rofl2: That's awesome!!
Link to comment
Share on other sites

:rofl2: That's awesome!!

 

I agree! I wanna go to Pat's Dogs now!

 

ROAD TRIP! :beerbang:

 

I wonder if the Cinderella guys worked there before they got signed. Imagine walkin' up to the order window and seeing Eric Brittingham, his blonde mane barely contained by a hair net, behind the counter whippin' up a mess of curly fries. :rofl:

Link to comment
Share on other sites

  • My Little Pony

:rofl2: That's awesome!!

 

I agree! I wanna go to Pat's Dogs now!

 

ROAD TRIP! :beerbang:

 

I wonder if the Cinderella guys worked there before they got signed. Imagine walkin' up to the order window and seeing Eric Brittingham, his blonde mane barely contained by a hair net, behind the counter whippin' up a mess of curly fries. :rofl:

 

Oh, dear me. That would be uncredible!

Link to comment
Share on other sites

I posted this vid at another forum and a guy there sez he's going to see Cinderella live in a few weeks. He wonders if he chants "PAT'S DOGS! PAT'S DOGS!" loud enough, they might bust into the song :rofl:

 

More than likely the Cinderella guys would be backstage after the show, saying "Did you hear the guy chanting for the Pat's Dogs song? F*cking internet. Nothing stays buried anymore." :rofl2:

Link to comment
Share on other sites

  • My Little Pony

I posted this vid at another forum and a guy there sez he's going to see Cinderella live in a few weeks. He wonders if he chants "PAT'S DOGS! PAT'S DOGS!" loud enough, they might bust into the song :rofl:

 

More than likely the Cinderella guys would be backstage after the show, saying "Did you hear the guy chanting for the Pat's Dogs song? F*cking internet. Nothing stays buried anymore." :rofl2:

 

Oh, shit! That's a great idea! I'm gonna have to do that when I see them in February, if I remember.

Link to comment
Share on other sites

I posted this vid at another forum and a guy there sez he's going to see Cinderella live in a few weeks. He wonders if he chants "PAT'S DOGS! PAT'S DOGS!" loud enough, they might bust into the song :rofl:

 

More than likely the Cinderella guys would be backstage after the show, saying "Did you hear the guy chanting for the Pat's Dogs song? F*cking internet. Nothing stays buried anymore." :rofl2:

 

Oh, shit! That's a great idea! I'm gonna have to do that when I see them in February, if I remember.

 

I'll make sure to bump this thread around then so you'll be reminded. :D

Link to comment
Share on other sites

Heh, you're a good lad. I'm also thinking of getting a T-shirt made. Maybe I can get a photo with 'em. :headbanger:

 

Good luck getting a photo or autograph. I just saw them and they weren't very friendly or open to those types of things. But they did rock live.

Link to comment
Share on other sites

  • My Little Pony

Heh, you're a good lad. I'm also thinking of getting a T-shirt made. Maybe I can get a photo with 'em. :headbanger:

 

Good luck getting a photo or autograph. I just saw them and they weren't very friendly or open to those types of things. But they did rock live.

 

Well, they'll be stuck on a boat with me for four days... so we'll see. ;)

Link to comment
Share on other sites

I believe the drummer is Jimmy Drnec, who is now a lawyer.

 

Reading the comments and the wikipedia page that is Michael on guitar but he using a different last name then. Destra did play drums for them and both left to form Britny.

Link to comment
Share on other sites

So I posted this video @ another forum I hang at, where it caused much hilarity. One of the other members there went to see Cinderella this past weekend, and here's what he posted about the experience...

 

Well, Shiney and I went and saw Cinderella Saturday night. I made a "Cinderella LOVES Pat's Dogs!!" sign, and took it to the show. We were in the front row, and I held up the sign several times for them to see. Tom and company didn't seem TOO "impressed" with my sign. HA! HA! I'm really not sure if they were annoyed by it, or they had no idea what my sign meant. Oh well...

 

:rofl:

 

Seriously folks, anybody who goes to see Cinderella live anytime soon should do this. If only to freak the band members out. "What the f*ck is with all the Pat's Chili Dogs fans all of a sudden?" :rofl:

Link to comment
Share on other sites

  • My Little Pony

Like I said, I'll be seeing them in February, and it will realistically be the only time I do see them. I still plan on making shirts, and I will try to get a photo with 'em.

Link to comment
Share on other sites

Heh, you're a good lad. I'm also thinking of getting a T-shirt made. Maybe I can get a photo with 'em. :headbanger:

 

But they did rock live.

Yep, they did. Just as Acoustic Rick :whistle:

 

:rofl2:

Link to comment
Share on other sites

Heh, you're a good lad. I'm also thinking of getting a T-shirt made. Maybe I can get a photo with 'em. :headbanger:

 

But they did rock live.

Yep, they did. Just as Acoustic Rick :whistle:

 

:rofl2:

:lol:

Cinderella can suck my hotdog. This ain't 1988 anymore! :lol:

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...

Like I said, I'll be seeing them in February, and it will realistically be the only time I do see them. I still plan on making shirts, and I will try to get a photo with 'em.

 

Well, it's February, and I have no idea if Karpetryd even visits these parts anymore, but I did promise to bump this thread and remind him of the glory of Pat's Dogs. Hope he sees this and remembers to start a Chili Dog Chant at the Cinderella gig. :D

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

So I finally upgraded Cinderella's NIGHT SONGS to CD this week...still a great listen, even after all these years.

 

I must admit that I was dismayed, when looking through the (rather skimpy) CD booklet, that there was no mention of "Pat's Chili Dogs" in the album's "thanks" list. Isn't that just like a bunch of spoiled rock stars? As soon as they get famous, they forget all about the little people who helped them along the way. Pffffft.

 

:rofl2:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Posts

    • Cool song. If ADV is strictly hired to play keys, it should be fine. 
    • Ooh, nice!  I'll have to revisit the first album. 
    • Ugh... I hate you so much. You know I hate you, right? ;} I've never seen either iteration. 
    • These are sounding pretty good. 
    • New album out April 26th. SiX By SiX, the progressive power trio comprising Ian Crichton (Saga), Nigel Glockler (Saxon) and Robert Berry (3.2), are pleased to announce the release of their sophomore album ‘Beyond Shadowland’ on InsideOutMusic on 26th April 2024. The band reconvened in Berry’s own Soundtek Studios in the San Francisco Bay Area in 2023 to bend, shape, hammer and caress their diverse musical talents into 11 impressive new tracks.  With this album, they continue to define and build upon their unique melodic space, welding guitar-driven rock, metal and prog into a unique and powerful sonic setting. Tracks: 1. Wren 2. The Arms of a Word 3. Can’t Live Like This 4. Obiliex 5. Only You Can Decide 6. Titans 7. Outside Looking In 8. Spectre 9. Sympathise 10. One Step 11. The Mission Vinyl-only bonus tracks: 1. SiX By SiX Orchestra Medley 2. The Arms of a Word (Instrumental) 3. Honor Bridge 4. The Mission (Instrumental)    
    • Press release: Newman are pleased to announce the follow up to 2021’s ”Into The Monsters’ Playground”, the UK Melodic Rock band was formed back in 1997 by Steve Newman and quickly gained a great reputation after releasing their debut, and subsequent ”One Step Closer” albums. A string of high quality releases have ensued throughout the last 20 years insuring a strong and loyal following. Highly respected by fans and fellow musicians alike, this new album will add to the bands great legacy and underline the reason why Newman are considered to be one of the UK’s top Melodic Rock artists. The new album tentatively titled ”Colour In Sound” will be the bands 14th studio album and will be released through AOR BLVD Records in May. Artwork will be revealed soon as well as the first single accompanied by a video in the next few weeks, watch this space.
    • Imagine a world where Andrew Wood didn’t die and Mother Love Bone was still creating awesome music!
    • “My Icarian Flight” featuring the one and only ADV 😜  
    • lol, this was my thought process too. What about Confess?! I like both bands, but not at the expense of one of them. 
    • I do have to give him credit for sounding exactly the same as he did in 1989...
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.