Jump to content

Ultimate Tag. WTF?


Darkstone
 Share

Recommended Posts

  • 2021 Gold Donors

The Aussie version of this is about to air down here soon.

It looks ridiculous!

What's next? Ultimate Hopscotch? The Chinese Burn World Championship?

Just stupid. Don't be surprised if this shit becomes an Olympic sport down the track. Don't forget, apparently Breakdancing is making its Olympic debut in Paris 2024.

 

 

Link to comment
Share on other sites

  • My Little Pony
1 hour ago, Darkstone said:

The Aussie version of this is about to air down here soon.

It looks ridiculous!

What's next? Ultimate Hopscotch? The Chinese Burn World Championship?

Just stupid. Don't be surprised if this shit becomes an Olympic sport down the track. Don't forget, apparently Breakdancing is making its Olympic debut in Paris 2024.

 

 

Yeah, it's kinda dumb. It looks like they were looking for an excuse for parkour, but I don't think you should ever need an excuse for parkour. I'd maybe watch a bit, just because I enjoy watching freerunning. 

Again, breakdancing as an Olympic sport sounds dumb, but that shit requires a lot of strength and stamina. It's definitely a sport. 

Link to comment
Share on other sites

  • My Little Pony

Oh, speaking of the Olympics, what's goings ons with the Winter Games? Is that happening this year?

Link to comment
Share on other sites

  • 2021 Gold Donors
10 minutes ago, KarpetRydOFunk said:

Oh, speaking of the Olympics, what's goings ons with the Winter Games? Is that happening this year?

Yeah, it's being held in Texas apparently. 

 

:bananamac:

Link to comment
Share on other sites

  • My Little Pony
1 minute ago, Darkstone said:

Yeah, it's being held in Texas apparently. 

 

:bananamac:

Ha. 

Link to comment
Share on other sites

why dont they just add Fag in front of it???

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

  • My Little Pony
39 minutes ago, Leykis101 said:

why dont they just add Fag in front of it???

Enter the Fag Arena? Isn't that the title of one of those films you shot with Geoff? ;}

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

No that was the name of one of the trannys in one of the movies, and it's Fag Areiana

 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.