Jump to content
Mr.AOR

Lebrock - Real Thing [EP] 2018

Recommended Posts

hoping to see these guys this year. Problem is they only support at the moment. And it's usually under pure instr bands. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Holy shit, and I thought the concert I went to last weekend was intimate, lol. Very envious of anyone who could see these guys live... 

Share this post


Link to post
Share on other sites

They've just released the two E.Ps as remastered over at their bandcamp page.

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, lettard said:

They've just released the two E.Ps as remastered over at their bandcamp page.

Will check out asap

Share this post


Link to post
Share on other sites

digital only 

Share this post


Link to post
Share on other sites

I'd missed this one when it came out. Wow. Excellent stuff.

Youtube actually doing a really great job of finding me new things to listen to in my isolation.
 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 2/11/2019 at 11:34 AM, Geoff said:

Holy shit, and I thought the concert I went to last weekend was intimate, lol. Very envious of anyone who could see these guys live... 

i saw them live earlier this year :)

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
37 minutes ago, Glen said:

i saw them live earlier this year :)

 

Last time you'll do that for a few years. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
50 minutes ago, Geoff said:

Last time you'll do that for a few years. ;)

any band 😖

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 minutes ago, Glen said:

any band 😖

Yep. :( Very depressing. I got to see Reckless Love on the literal last weekend before shit got insane here in Australia, and I couldn't really ask for a better way to end an era. So good. A nice memory to hold onto for the next few years. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, Geoff said:

Yep. :( Very depressing. I got to see Reckless Love on the literal last weekend before shit got insane here in Australia, and I couldn't really ask for a better way to end an era. So good. A nice memory to hold onto for the next few years. 

great live I agree. Such a fun band

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 minutes ago, Glen said:

great live I agree. Such a fun band

Yeah, fun band is a good description. They put on an awesome musical show, but they're good fun between tunes too. In complete honesty, considering my sheltered musical life here in Australia, I think I could confidently label that as the best gig I have attended. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 4/7/2020 at 4:29 AM, Geoff said:

Yeah, fun band is a good description. They put on an awesome musical show, but they're good fun between tunes too. In complete honesty, considering my sheltered musical life here in Australia, I think I could confidently label that as the best gig I have attended. 

Well, then that's a nice way to end life as we know it. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

seriously awesome track 

 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Brilliant,this album is gonna be soooo good...when it finally arrives  :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

LeBrock seriously does no wrong. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 5/27/2020 at 6:39 AM, Glen said:

seriously awesome track 

 

I don't know what my ears did to deserve such a treat but they enjoyed it. As did I. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

  • Posts

    • Wow... this one sounds really good. Especially that first song. I hear HEAT in that too.  Will listen to this ASAP.
    • Just wondering why you choose a couple songs from an album, and not all the good songs from an album. Also, I see you picking one album from a band that falls in that timeframe, and not all the albums. How comprehensive do you want this playlist?  Anyway, I see you have nothing from Transit, so you should add some from them. I know their albums are on the Spotifies. Also, I wasn't aware the Brunette demos were on there, so that's good to know. 
    • This is hilarious, and finally seeing one of these phony liberal pussys getting whats so coming to them. Blaming it on Trump supporters. LOL love it    
    • HA HA HA I FUCKING LOVE IT MAN!!  
    • These are a few more I just heard off my cassette tapes my step dad gave me, quit a bizarre mix of music, though all stands in the Pop/Hi-Tech/AOR/Rock field, but really is all over the road as far as being specific, I will remind you, these are all bands and songs I have never heard of, or heard ever before, so I'm sure there will be bands you have all heard, and I'm just a fucking idiot, and my musical knowledge is a 2 on a 10 scale, none of these are off my you tube channel, I haven't had the chance to record a lot of the tapes onto my computer yet, so I am going with the ones I could already find on You Tube, which there aren't many, the 1st one is off a soundtrack from a movie I think I saw in like 1st  grade called The Sluggers Wife, it was sang by Rebecca De Mornay, who was also in the movie(the hot bitch from Risky Business) it's an extremely plain and simple pop song, like most pop songs, but for whatever reason, I'm a fan of brainless pop songs, especially when sung by females, and from the 80's, so I'm just including it on the off chance any of you are fags like I am, and like cheesy pop songs, the rest are just bands I never heard of, and dug the shit I heard on these tapes, I'll try and get all the bands that weren't on YouTube uploaded and put on here, shit takes time.     Never even heard of this dude, but i didnt hear a bad song on the whole tape, i gotta look into this guy, I might be a huge fan.              
    • Oh WORD? Where the hell did this come from?! Great stuff!
    • Goodness me, the man is back with a bang!      
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.